Voor zowel volledig nieuwe campagnes als reeds lopende campagnes hebben we bij Geen Gedoe een aanpak op maat die jouw Google Ads campagnes naar een volgend niveau zal brengen.
Door middel van onze jarenlange ervaring in Google Ads zijn wij in staat om geteste en bewezen technieken in te zetten voor een zo groot mogelijke kans op goede resultaten.
Google Ads succes behaal je niet enkel door een sterke Google Ads campagne op te zetten. Meerdere facetten spelen een rol bij het behalen van succes. Denk hierbij aan een geschikte landingspagina, een consistente communicatieboodschap gedurende alle touchpoints en analyses van het gebruikersgedrag.
Door naar alle invalshoeken te kijken is de kans op succes het hoogste. Daarom hebben we bij Geen Gedoe een aanpak ontwikkelt die garandeert dat alle invalshoeken bekeken en geoptimaliseerd worden.
Voordat we aan de slag gaan met jouw campagnes is het cruciaal om een goed beeld te hebben van jouw bedrijf en de kernpunten waar het bedrijf voor staat. Door tijd te nemen om jouw bedrijf beter te leren kennen begrijpen we de behoeftes van de doelgroep beter en kunnen wij een krachtigere boodschap overbrengen.
Dit alles doen we in samenspraak met jou, en de campagnes gaan niet live voordat jij ze gezien hebt.
Google Ads campagnes hebben vaak een periode nodig om op te starten en te leren. In deze periode zijn de resultaten vaak niet zoals gehoopt en is het van belang om hier voor gewaarschuwd te zijn. Dit hoeft geen teken te zijn voor het vervolg van de campagnes. Mensen zijn simpelweg kennis aan het maken met jouw bedrijf, en de doelgroep wordt nog gladgestreken door Google zelf.
Tijdens deze periode sturen wij voornamelijk op de kwaliteit van het verkeer en de relevantie van het verkeer.
De campagnes zijn inmiddels lang genoeg actief om representatieve data te hebben, en dus kunnen er concrete acties ondernomen worden. De activiteit op de landingspagina’s kan middels Clarity genalyseerd worden, de doelgroep kan middels de data in Google Ads verder afgekaderd worden, en de kernwaarden die de doelgroep triggeren kunnen verder getest worden.
Nu de campagnes stabiel draaien en een goede test gedraaid hebben is het tijd om op te schalen en bij te sturen. Meer data betekent meer analyses, en ook meer conversies. Het doel blijft altijd om de kosten per conversie zo laag mogelijk te houden, maar massa kan ook kassa betekenen.
Gedurende de samenwerking met Geen Gedoe hanteren wij goede communicatie als belangrijkste punt. De maandelijkse meetings die wij met onze klanten hebben zijn cruciaal voor ons proces, en wij blijven jou betrekken bij het behalen van maximale resultaten. Jij kent natuurlijk de markt, jouw bedrijf en jouw klant het beste. Wij zijn er enkel om het maximale uit deze kennis te halen.
Tijdens onze maandelijkse meeting bespreken we de resultaten en de actiepunten die we gaan inzetten om zo nog betere resultaten te behalen. Zo ben jij altijd op de hoogte en heb je altijd inspraak op wat er gebeurt.
Bij Geen Gedoe ontvang je intensieve maandelijkse begeleiding en optimalisatie vanaf 500 euro per maand. Hiermee garanderen we dat jouw campagnes de maximale potentie realiseren.