Diensten

Social Ads

Klant
DioFit

Website
www.diofit.nl

Succesverhaal

Leadcampagne DioFit Venray

Door een simpele maar efficiënte marketing aanpak was Geen Gedoe in staat om voor sportschool DioFit in Venray meer dan 65 proeflessen te realiseren in slechts 2 maanden tijd.  

Uitdaging & aanpak

In 2021, vlak na de heropening van de sportscholen na corona werd Geen Gedoe ingeschakeld door DioFit om de nieuwe eGym in de vestiging in Venray te promoten. 

Dit zijn 8 slimme en volautomatische toestellen die zijn gericht op verbetering van kracht, aangevuld met 10 cardioapparaten voor de verbetering van de conditie. Het neusje van de zalm wat betreft moderne fitness apparatuur en perfect om zowel op kracht als op conditioneel vlak jouw je gezondheid te testen en uit te dagen. 

In een paar maanden tijd werd toen via een sterke social media campagne het ledenaantal voor de eGym verhoogt van 14 naar 100 leden. 

Toen bekend werd dat DioFit een tweede vestiging ging openen werd ons gevraagd of wij het succes van de eerste campagne konden herhalen, en de eGym abonnementen opnieuw van het figuurlijke schap konden laten vliegen. 

Die uitdaging gingen we met Geen Gedoe graag weer aan!

Het resultaat

Toen eenmaal alle voorbereidingen afgerond waren was het tijd om de social media campagne op te zetten. Door het gebruik van content die is afgestemd op de doelgroep, persoonlijke afbeeldingen en een goed werkend systeem begon de agenda al snel vol te lopen.

Door het succes van de campagne hebben we samen met DioFit besloten om deze campagne door te laten lopen voor onbepaalde tijd!

0
Maanden
0
Kosten per conversie
0
Proeflessen

Ons proces

Geen Gedoe heeft voorgesteld om te starten met een social media campagne. Op deze manier kon er met de juiste afbeeldingen en teksten interesse gewekt worden bij potentiële leads.

Voordat hiermee gestart kon worden moest er eerst twee zaken getackeld worden. Namelijk het creëren van eigen fotomateriaal en een makkelijk manier om proefles afspraken in te plannen. 

Het beeldmateriaal werd geschoten en een boekingsmodule werd ingericht voor het eenvoudig afsluiten van een proefles. Tijd voor de volgende stap: de landingspagina waarop de potentiële leads werden ontvangen.

Deze landingspagina werd gevuld met stimulerende tekst en met de eigen content van de eGym. Door een combinatie van een vlotte tekst en het sfeervolle beeld materiaal kwamen de potentiële leads terecht op een duidelijke en herkenbare pagina. Een pagina die in lijn stond met de uitstraling en het imago van DioFit. 

Meer succesverhalen